Verkooppartner Nike

Directe levering vanuit verkooppartner Nike

Sommige van onze artikelen worden direct vanuit Nike naar je toegestuurd. Via deze verkooppartner-collectie kunnen we je een nog breder assortiment aanbieden. Op de productpagina wordt vermeld indien het artikel direct geleverd wordt door Nike. Voor deze artikelen gelden wel enigszins andere voorwaarden.

Kortingsacties

Alle artikelen die direct geleverd worden vanuit Nike zijn uitgesloten van kortingsacties, promoties en kortingscodes omdat dit niet onze eigen voorraad betreft. Het kan dus zo zijn dat je een product of een specifieke maat wilt kopen die aan een kortingsactie of promotie verbonden zit, waarvoor de korting niet verrekend wordt of waarvan de prijs in de winkelwagen afwijkt van de getoonde prijs op de productpagina. Hier kunnen we geen wijzigingen in aanbrengen.

Bezorgen

Wanneer je een artikel bestelt dat direct door Nike geleverd wordt, staat dit op de productpagina vermeld. In de praktijk zul je er het volgende van kunnen merken:
- Levertijd: Nike streeft ernaar jouw bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen af te leveren (van dinsdag tot en met zaterdag) op het door jou opgegeven afleveradres.
- Meerdere pakketten: Indien je bestelling uit meerdere artikelen bestaat, kan het voorkomen dat je bestelling in meerdere pakketten bezorgd wordt. Mogelijk worden deze pakketten op verschillende tijdstippen geleverd, zelfs op dezelfde dag. Dit is het geval als je bestelling uit verschillende producten bestaat, waarvan niet alles door Nike geleverd wordt.
- Bezorgdienst: Ondanks dat Nike de artikelen verstuurt, verzorgen wij de verzendinformatie. Je ontvangt dus van ons een e-mail met daarin de bezorginformatie. De producten worden door DPD bij je bezorgd.
- Aflevering: Is je pakket een week na het plaatsen nog niet afgeleverd op het opgegeven afleveradres of bij de buren? Stuur dan een e-mail aan de klantenservice via klantenservice@perrysport.nl onder vermelding van het factuur- of ordernummer. Wij zullen dan contact opnemen over de status van het pakket.

Retourneren

Bij artikelen die door Nike geleverd zijn heb je 30 dagen de tijd om deze te retourneren.
Dit kan per post of gratis in één van onze Perry-filialen (m.u.v. Perry Amsterdam Arena*).

Per post - Let op: kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening.

T.a.v. Afdeling Webshop Retouren
Oosteinderweg 247B
1432 AT Aalsmeer
  • Bij het terugsturen van artikelen dient er altijd een pakbon toegevoegd te worden.
  • Stuur je meer dan één pakketje terug en heb je slechts één pakbon, voeg dan bij de andere pakketjes een briefje toe met daarop je naam, adres en ordernummer.
  • Stuur de artikelen goed verpakt in de originele verpakking en onder vermelding van jouw ordernummer.
  • Het geld zal binnen 14 dagen na ontbinding op je rekening staan.
  • Hangkaartjes, prijskaartjes et cetera mogen niet worden verwijderd.
Gratis in de winkel
  • Zorg ervoor dat je de totale pakbon meeneemt naar de winkel.
  • Het aankoopbedrag zal worden teruggestort op je bankrekening of wordt op een cadeaukaart gezet.
  • Wegens veiligheidsoverwegingen geven wij geen contant geld terug in onze winkels.
*Onze winkel in Amsterdam Arena gebruiken wij voor het testen van innovaties. Hierdoor wijkt het assortiment af van onze andere winkels en website. Alleen artikelen die in Amsterdam Arena zijn gekocht of besteld kunnen daar geruild of geretourneerd worden.

Vermeld bij het retourneren altijd de reden van retour op de pakbon: 
  • Verkeerde maat
  • Verkeerde keuze
  • Defect/beschadigd bij ontvangst
  • Artikel niet compleet
  • Verkeerd artikel ontvangen
  • Andere reden, namelijk...
Let op!
  • Wij kunnen artikelen die gedragen en/of beschadigd zijn, of op een andere wijze niet aan onze richtlijnen voldoen, niet als retourzending accepteren.

Ruilen

Het is technisch niet mogelijk om een artikel welke direct geleverd wordt door Nike om te ruilen, zonder dat er een nieuwe bestelling voor geplaatst moet worden. Bevalt een artikel je dus toch niet helemaal en wil je een andere maat of kleur?
1. Retourneer het ontvangen artikel naar Nike. Gebruik hiervoor het retourlabel dat je erbij ontvangen hebt.
2. Plaats een nieuwe bestelling met het artikel dat je ervoor in de plaats wilt hebben.
Heb je geen retourlabel ontvangen van Nike maar wel een door Nike verzonden artikel dat je wil retourneren? Neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we een nieuw retourlabel voor je kunnen regelen.

Overige vragen?

Mocht je na het lezen van bovenstaande informatie nog vragen hebben, neem dan alsjeblieft contact met ons op via klantenservice@perrysport.nl of 088 – 787 2620. We helpen je namelijk graag.

Wij accepteren de volgende betaalmethoden
PayPal-logo Apple Pay-logo Klarna-logo iDeal-logo
Bezoek onze bedrijfswebsite   www.jdplc.com Copyright © 2022 Perry onderdeel van JD Sports Fashion Plc, All rights reserved.
Loading

 
Naar boven